MUDr. Jozef Španka

On-line gynekologická poradňa

slúži na konzultáciu otázok týkajúcich sa intímneho zdravia žien. Má len odporúčací charakter, vhľadom na to, že nie je možné dôkladne vyšetriť prípadné zdravotné ťažkosti, ktoré je potrebné riešiť návštevou odbornej ambulancie.

Vaše otázky budú zodpovedané do 24 hodín a denný limit je 30 otázok.

MUDr. Jozef Španka
gynekológ a pôrodník s 30-ročnými skúsenosťami www.ingyn.sk

24. septembra 2018
Dobry den. Brala som tablety canesten a po nich lactofeel. Po menzese mam vytok nie ciry ale s primesou bielej. Mozem to povazovat za zdravy vytok? Dakujem

Zrejme je to v poriadku, ale počkajte ešte 10 dní a ak sa nič nezmení,  tak je to ok

23. septembra 2018
Pekny den,Vam zelam.Chcem sa opytat,Bola som 2krat mimo maternice tehotna.Odobrali mi obidva vajickovody,plus vajecnik.Jeden vajecnik ostal plne funkcny,mestruaciu mam pravidelnu.Mozem otehotniet prirodzenou cestou?Ci len umelym oplodnenim.Ďakujem, za Vasu skoru odpoved.Veronika

V tomto prípade, už môžete otehotnieť žiaľ už len umelým oplodnením a teda asistovanou reprodukciou.

23. septembra 2018
Dobry den chcem sa opytat som v 6 tyzdni tehotenstva a teraz sa u mna objavil spinavy vytok a pobolieva ma brusko je to normalne alebo mam ist k lekarovi.dakujem za odpived

Áno určite choďte k vášmu gynekológovi, sú to možno príznaky hroziaceho potratu….

23. septembra 2018
Dobry den, uzivala som Fluomizin nasledne po 6 dnovej liecbe som zacala uzivať Gynimun ťažkosti nemam žiadne, ale odkedy som zacala uzivat Gynimun mám hnedy vytok je to v poriadku?

Výtok s Gynimun nesúvisí…  odporúčam počkať pár dní, a ak to nebude ok znovu ísť k vášmu gynekológovi..

23. septembra 2018
Dobry den. Chcem sa opytat ohladne HAK. Ak som po 7-dnovej pauze zabudla vziat prvu tabletu z noveho blistra, a uvedomila si to az o 4 dni. Namiesto pondelka v piatok. Je v poriadku ak zacnem v piatok dalsou tabletou? Dakujem

Pauza môže byť maximálne 8 dní….ak bola viac, nie ste v tomto cykle dokonale chránená. Brať môžete ďalej, ale ochrana nie je zaručená…..odporúčam jeden cyklus vynechať …a začat od 1. dňa menzes

23. septembra 2018
Dobry den pan doktor, chcem sa spytat – brala som 8 dni norethisteron na posunutie menstruacie kvoli dovolenke. Mozeme sa zacat snazit o babo hned po prvej menstruacii,kt.pride po dobrati alebo mam radsej pockat na dalsi cyklus? Docitala som sa o nejakych neziaducich ucinkoch na plod a aj to, ze je vyssia sanca na dvojicky. Dakujem

Áno môžete sa snažit hneď po menzes…

23. septembra 2018
Dobrý deň. Pán doktor, chcela by som sa vás opýtať. Pred mesiacom som začala prvý krát v živote užívať HK- Sirmya. Tabletky som užívala pravidelne v rovnakom čase. Po skončení prvého blistra som mala 7 dňovú pauzu počas ktorej som mala nechránený sex. Po skončení menštruácie ma začalo pobolievať a štípať v pošve. Chystám sa čo najskôr navštíviť svojho gynekológa. Je šanca, že tá bolesť môže mať aj inú pričinu ako nechránený sex? Vopred ďakujem za odpoveď.

sex bol chránený – v pauzách ste plne chránená, ten dyskomfort s tým nesúvisí

23. septembra 2018
Dobrý deň, chcela by som sa informovať ohľadom toho, že keď partner bol po ejakuláte a následne sa odohral pohlavný styk znova bez vyvrcholenia, aká je šanca počatia dieťaťa? Za odpoveď ďakujem.

ak ste boli v ovulačnom termíne tak isté riziko tam je…

18. septembra 2018
Vazeny pan doktor, to som ja v USA, co som mala zacat brat hak kvoli silnym ovulacnym aj menstruacnym bolestiam, ktore sa velmi zintenzivnili po porode. Zacala som teda brat Microgestin prvu nedelu po zaciatku menzes, teda na piaty den cyklu. Uz som vybrala 9 tabletiek a od vcera pocitujem bolest laveho vajecnika, tak akoby som mala zacat ovulovat. Aj prsia ma bolia ako zvycajne. Je to normalne? Je to tym oneskorenim zaciatkom brania tabletiek? Som uz chranena? Plodny hlien nemam. Dakujem Vam za odpoved.

Áno mohlo to hrať rolu, že nie od 1. ale až 5. dňa cyklu…..ďalší cyklus by to už tak nemalo byť

18. septembra 2018
Dobry den. Pred casom som brala canesten a po nom si kupila lactofeel. Pocas liecby bolo vsetko dobre ale akonahle som to dobrala pocitovala som bezkomfort a jemne zlty vytok. Prisiel menzes a dufala som ze sa mi to upravi samo. Ale aj pocas menzesu som citila jemne svrbenie, pomohlo mi.az ked som sa natrela s canestenom. No az dnes som sa pozrela do zrkadla a vedla malych pyskov mam cervene flaky. Ako keby som bola spalena. Neboli to. Mozem to mat len zaparene alebo to moze suvisiet s predchadzajucimi problemami? Dakujem

Vzhľadom na to, že ste sa liečila úplne sama a liečba nebola úplne úspešná, odporúčam konzultovať u vášho gynekológa. Najskôr ide o recidívu kvasiniek. Ak je liečba Canestenom musí trvať minimálne 6-10 dní. Krémom 2x denne. Ak príznaky miznú behom 48 hod, liečba musí aj tak pokračovať.

Stránka 2041 z 2049 « 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 »

Aj Vy máte otázku?

Ak Vás tiež zaujíma čokoľvek k danej problematike, neváhajte a napíšte nám svoju otázku. Obratom na ňu odpovie odborný lekár.

Opýtajte sa lekára