MUDr. Jozef Španka

Máte nejaký problém a radi by ste ho s nami skonzultovali?

Sme tu pre vás on-line. Možno hľadáte odpovede na otázky, týkajúce sa Vášho intímneho zdravia a nemáte sa na koho obrátiť. Napíšte nám a my vám odpovieme v čo najkratšom možnom čase.

MUDr. Jozef Španka
gynekológ a pôrodník s 30-ročnými skúsenosťami www.ingyn.sk

10. decembra 2018
Dobrý deň, v júly som potratila cca v 7 týždni čo zistili v 12. týždni a absolvovala som kyretáž. Odvtedy mám neustále zvýšenú telesnú teplotu okolo 37°C, občas aj 37,5°C a som veľmi unavená. Viackrát som už vyhľadala odbornú pomoc, okrem teploty nemám žiadne príznaky ,ani ťažkosti,všetky výsledky mám v poriadku, tak ani neriešia ďalej túto situáciu. Ale trápi ma pocit neistoty, že niečo nie je v poriadku. Ďakujem za odpoveď

Určite sa to musí urýchlene riešiť!!! Minimálne zopakovať KO CRP PcT, Röntgen pľúc a sonografiu brucha. Doporučujem vyšetrenie internistom a aj gynekologická kontrola.

10. decembra 2018
Chcem sa spytat ak som 7.8 bola na vysetrenie sono v gravidite CRL bolo namerane 3.30 cm 10/3 t/d Z:Grav hebd 10,intacta Znamena to ze k oplodneniu doslo pred 73 dnami?Da sa nato spoliehat?

Úplne presne sa to takto nedá vypočítať, tolerancia môže byť aj 10-14 dní.

10. decembra 2018
Dobrý deň, užívam antikoncepciu (adidee), a chcela by som sa spýtať ak by som antikoncepciu vysadila a chcela otehotnieť mohlo by sa stať že by som už nevedela otehotnieť ?

Ak ste úple zdravá a váš partner tiež a nemali ste poruchy cyklu pred nasadenim antikoncepcie, môžete otehotnieť už cca 3 týždne po jej vysadení . Antikoncepcia sa za príčinu neplodnosti nepovažuje.

7. decembra 2018
Dobrý deň pán doktor.. mám asi dva týždne po menštruácii a dnes keď som bola na malej potrebe som mala na papieri toaletnom dosť krvi ako keby mi končila menstruacia.. pred touto menštruáciu som krvacala podobne akurát že tam bolo menej krvi ale takej tmavšej.. posledný styk som mala pred dvoma mesiacmi takze podráždená alebo niečo z toho byt asi nemôžem

Je to zrejme dôsledok ovulačného spádu hormónov, nič vážne..

7. decembra 2018
Dobrý deň som v 24 tt a už asi od 10 tt mám na bradavke jednej ako keby zaschnute biele neviem čo to je .. čítala som že to môže byt Kolostrum.. nechávam to tak lebo sa to bojím dať dole … je ti v poriadku ? Je to asi len zmena keďže som tehotná

Vaša úvaha je správna…

7. decembra 2018
Dobrý deň,presne pred mesiacom som spontánne potratila v 6tt.. menštruácia sa ešte nedostavila,cca pred 2 týždňami sme si s priatelom pri sexe nedali pozora nejaké množstvo asi šlo dnu..prsia sa mi začali nalievať.. može ísť o tehu?

Ak bude meškať menzes ešte 10 dní, urobte si test z ranného moču……graviditu vylúčiť úplne nemožno

7. decembra 2018
Dobrý deň, v júli som vysadila po takmer 2 a pol roku antikoncepciu. Menstruaciu som dostala zatiaľ každý mesiac plus mínus načas (28.-30.deň), až na tento mesiac. Na 19. deň cyklu som dostala bledohnedý výtok, ktorý trval 3 dni a bolelo ma podbrusko. Na 26. deň cyklu som dostala znovu výtok, tentokrát už tmavý. Menstruacia to ale nie je a nemám ani žiadne PMS symptómy, až na občasnú bolesť podbruska. V čase plodnych dní som mala prerusovany pohlavný styk. Tehotensky test som si robila predvcerom na 29. deň a bol negatívny. Môžem byť tehotná alebo čo môže spôsobovať výtok? Ďakujem krásne.

Doporučujem zopakovať test o 5-7 dní z ranného moču ak sa nedostavi riadne krvcanie….. takéto odchýlky 2-3x ročne sú bežné

5. decembra 2018
Dobrý deň som v 24tt a večer mi tvrdne brucho na 5 sekúnd cca a prejde to … je to tak 1x niekedy 2 x ale večer pred spaním .. je to vážne alebo sa nemám obávať ?

To je v norme, môžete byť pokojná…

5. decembra 2018
Dobrý večer,mám taký problém že už mi mala skončiť menštruácia a už asi 5 dní mám krv v moči aj keď sa utriem ale neni toho až tak veľa a neviem čo s tým mám robiť.ďakujem za odpoveď

Zatiaľ veľa pite tekutín a kúpte si v lekárni preparát s brusnicami a ak to do piatku rána neprejde, tak choďte ku gynekológovi eventuálne vášmu praktickému lekárovi

5. decembra 2018
Pan doktor, piaty mesiac beriem hormonalnu antikoncepciu, kombinovanu s 20 mcg estrogenom, teraz som si dala druhu tabletku a silno ma boli pravy vajecnik. Menzes mi skoncil pred par dnami. Tehotna byt nemozem, styk som par mesiacov nemala. Co to moze byt? Idem si zobrat Ibuprofen. Dakujem!

Ak riadne užívate  antikoncepciu nemalo by to byť príčinou ťažkostí, ale ak to bude pokračovať  musíte ísť na vyšetrenie k vášmu gynekológovi, nemusí byť za tým len vaječník

Stránka 1 z 21 1 2 3 4 5 6 »

Aj Vy máte otázku?

Ak Vás tiež zaujíma čokoľvek k danej problematike, neváhajte a napíšte nám svoju otázku. Obratom na ňu odpovie odborný lekár.

Opýtajte sa lekára